2013. január 7., hétfő

Képkeret és tapéta találkozása...

Nagyjából másfél évet vártam arra, hogy kigondoljam mi kerüljön a hálószobánkban egy üres fehér falra. Nem akartam hagyományos képeket, de határozott elképzelésem sem volt.
Mígnem egyszer csak jött az ötlet!!! A FAB Color cégtől már korábban kaptunk gyönyörű tapétákat, ezekből már használtunk is fel, amit megnézhettek itt és itt.
Egy kedves barátunktól szereztem régi képkereteket. Van köztük olyan ami törött, kopott, de nekem pont így tetszik. A legtöbben nem volt üveg sem. Így csak annyit tettem, hogy tapétával helyettesítettem a képeket.
Íme:


Mikor kigondoltam, még nem voltam biztos benne, hogy jól fog mutatni a sok minta a különböző keretekben. Gondoltam ha mégsem jó, majd variálom, de nekünk tetszik így a végeredmény.
Az elkészítése egyszerű. Egy kartonpapírból kivágtam a kerethez passzoló méretet, és ugyanezt tettem a tapétával.


Tapéta ragasztóval hozzáragasztottam a tapétát a kartonpapírhoz. Nagyon pici ragasztó elég, különben hólyagos marad. Mehet is a keretbe.


Ezt eljátszottam mind a 6 kerettel, és kész is a mű!!!




Köszönjük a tapétákat a FAB Colornak. Ide kattintva megtaláljátok őket a facebookon is.

Julia

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...