2012. július 29., vasárnap

Szülinapi ünnep

Lányom szülinapja volt hétvégén. Idén is én készítettem mindent, kb 2 hete kezdtem el gondolkodni a részleteken. Lila a kedvenc színe, de tavaly már ezt ellőttem, így idén valami másban gondolkodtam.
Most kicsit csajosabb bulit szerettem volna neki szervezni, ezért jutott eszembe a rózsaszín. Bár Ő már erősen kinőtte a rózsaszín korszakot, de zölddel és krém színnel párosítva reméltem tetszeni fog Neki.
Nem csalódtam, teljesen meghatódott, akkora ölelést kaptam, hogy még mindig fáj a nyakam...:) Úgyhogy bejött a dekorációm, és a csajos sütik-torták egyvelege.
Most nem részletezem mit hogyan készítettem, hagyom hogy a képek beszéljenek helyettem. Viszont arra gondoltam, ha igény van rá megosztom a recepteket, és a virág készítés fortélyát. Ezért a facebook-on fogok érdeklődni Tőletek, mit szeretnétek ezek közül részleteiben is látni. Jelezzétek majd nekem, én pedig óhaj parancs, teszem a dolgom:)




Szentgyörgyi Katánál láttam nemrégiben, hogy színátmenetesre festett egy bútort, ez adta a torta ötletét. Rájöttem, a színátmenet szép!












No, ez az egyetlen dolog, amit nem én készítettem. A meghívók és a menükártya egy kedves barátnőnk keze munkáját dicséri. Szívből tudom ajánlani Őt, ne habozz, kattints ide , ha kíváncsi vagy rá!










Julia

13 megjegyzés:

  1. Hát a 8 hetes intenzív fogyókúrám valószínűleg most dőlt be..::D :D....Nyami nyami nyami,,,,,,Brutális a látvány...És az a torta.......oh.....:D

    VálaszTörlés
  2. Én is ilyen szülinapot szeretnék...34 évesen :)
    A sütireceptekre és az összes dekorfortélyra kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett minden! Engem is érdekel az összes trükk! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett minden! Engem is érdekel az összes trükk! :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is gyönyörűűűűűű! A receptek, trükkök és fortélyok engem is érdekelne!

    VálaszTörlés
  6. Ebben az esetben felrakjuk a részleteket is, még a héten! :) És köszönjük!

    VálaszTörlés
  7. ez a torta álomszép, én is szeretnék ilyet csinálni, de lilában, novemberre :)

    VálaszTörlés
  8. Hát ez csoda szép torta! Engem is érdekelnek a részletek,unokám szülinapjára nagyon szuper lenne!

    VálaszTörlés
  9. Ez, valami fantasztikusra sikeredett, gratulálok hozzá!
    Naná, hogy érdekelnek a részletek..
    -az ünnepeltnek pedig SOK BOLDOGOT kívánok!
    :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ha nekem sikerült , nektek is fog! :-)
      Üdv:
      Julia

      Törlés
  10. Egyszerűen gyönyörű az egész! A torta egyszerűen fenomenális! Annyira jól átgondoltad, csajos, finom.... ááááá, én is kérek ilyet! :)))) Most szólok, szemérmetlenül le fogom nyúlni az ötletet....

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...