2013. március 2., szombat

Brownies

Szeretem ezt a sütit, mert egyszerű elkészíteni, és nagyon finom. Egy adag vanília fagyival a tetején bármikor jöhet.
Keresgéltem egy ideje azt a receptet, ami a legjobbnak tűnik. Most ez tűnik a legjobbnak. :)
A teteje ropogós, belül finom csokis, nem annyira sűrű, és puha.


Hozzávalók:

4 tojás
50 g kakaópor
1 tk sütőpor
csipetnyi só
225 g vaj
200 g étcsoki
300 g cukor
150 g liszt
100 g apróra vágott dió /elhagyható/

Robotgéppel dolgoztam. Először a tojásokat kevertem össze a kakaóval, sóval, sütőporral.
A vajat mikróban megolvasztottam az étcsokival, pár percet hagytam hűlni, majd hozzáöntöttem a tojásokhoz. Ezután jöhet a cukor, liszt, majd a dió, ha szeretitek benne a ropogósat.
20x30 cm-es tepsit kivajaztam, ebben simítottam el a tésztát, majd előmelegített 180 fokon 15-20 percig sütöttem.



Jó sütést, és szép hétvégét mindenkinek!
Juli

7 megjegyzés:

  1. Most lettem kész vele! Egyszerűen nem tudtam nem kipróbálni! Isteni! Köszi szépen! :)

    VálaszTörlés
  2. Hello,

    Tegnap este megláttam ezt a receptet, lecsekkoltam, hogy minden hozzávalóból van-e itthon, és meg is sütöttem!
    Nagyon finom lett, köszi!!

    Üdv,
    Jucus

    VálaszTörlés
  3. Tegnap megláttam, beleszerettem, megsütöttem és soha el nem felejtem az ízét :) Isteni! Köszönöm

    Üdv.

    D.

    VálaszTörlés
  4. Ezen a héten már másodszor sütöm meg, mennyei finom!!! Köszi a receptet kedves Julia !!!

    PusziJulie :-)))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...