2013. június 18., kedd

Ballagás

Az számomra is hihetetlen, hogy gimnáziumba megy a "tegnap" született lányom!
Hétvégén elballagott az általános iskolából. Ezen alkalomból volt nálunk egy csodás családi ünnep.
Csokitorta készült, lila fodros színátmenetes díszítéssel.

 
 
A tésztája az én nagy kedvencem, itt olvasható a recept.
 
 
3 féle lilát kevertem ki a fondantból. / Fondant készítésről itt /
Tettem a tortára egy alap fehér színűt, erre helyeztem rá a fodrokat. Annyira belemerültem a munkába, hogy nem készítettem fázisfotókat sajnos. Viszont találtam egy szuper videót, ami bemutatja lépésről-lépésre a készítés menetét. Ide kattintva megtalálható.
Kis időt igényel a fodrok felhelyezése, de a végeredményért megéri!
 
 
 
Meghívónkat ismét barátnőnk, Anikó készítette, aki az Amare név alatt szebbnél-szebb meghívókat tervez. Csak a lila szín volt adott, a végeredmény csodás lett!!! Honlapján megcsodálhatjátok magatok is. / itt / Valmint facebook oldalán. /itt/
 
 
 Julia


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...