2013. július 25., csütörtök

Sárgabarackos pite

Őszintén bevallom, mióta nyári szünetre ment a blog, magunknak alig sütöttem. Általában gyümölcsöt eszünk desszertként, de ma valahogy megkívántam a pitét. Átjött Julie is az édes babájával, így sütiztünk egy jót!
Olyan finom lett ez a pite, hogy úgy gondoltam vétek lenne nem megosztani veletek. Nyári szünet után felrakni egy sárgabarackos pitét, mikor már nem lesz friss gyümölcs... Tuti örültetek volna. :) Nem magyarázom túl, már kezd hiányozni a blogolás is...
Tehát a pite:



Hozzávalók:
250 g porcukor
250 g vaj
5 egész tojás
2 ek tejföl
250 g liszt
1 zacsi sütőpor /12g/
fél kg sárgabarack
2 banán /elhagyható/

A vajat 1 percre betettem a mikróba, hozzászitáltam a porcukrot, és robotgéppel kevergettem. Ment bele az 5 egész tojás, 2 ek tejföl, és így dolgozott a gép tovább. Jött a liszt, sütőpor. Ezt a masszát még kb 5 percig dolgoztattam a géppel.
Egy 28 centis kerek formát megvajaztam, beleöntöttem a masszát. A barackot negyedekre vágtam, a banánt felszeleteltem, ráraktam a tetejére. Előmelegített, 180 fokos sütőben 35 percig sült.
A banánt én nagyon szeretem az ilyen sütikben, de elhanyagolható, ha valakinek nem fűlik a foga a sült banánhoz. Tökéletes csak barackkal is!

A bagolyról: nemrégiben kaptam egy irtó jópofa dolgot, szeptemberben írok róla egy bejegyzést is, mert nagyon szeretem! Szuper sablonokról van szó, amit csak rátettem a pitére, rászórtam a porcukrot, és tádááámm!!!
Ha bővebben érdekel kattints ide és ide.


Az a fura színű izé a banán benne...

További szép nyarat,
Julia



2 megjegyzés:

  1. Már hiányoztatok! Panni

    VálaszTörlés
  2. Megsütöttem, nagyon finom és könnyű!
    Banánnal csináltam, érdekes íz benne! Köszi a receptet!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...