2013. szeptember 7., szombat

Újra itt!

 Mikor nyáron úgy döntöttünk pihentetjük kicsit a blogot, volt bennem egy kis félelem, hogy majd' 3 hónap kihagyás után olvastok-e még minket. Tegnap hirtelen felindulásból kiraktam Facebook oldalunkra, hogy jövünk vissza. Eme mondatra olyan sokan írtatok üzenetet, mélt, hogy mennyire vártátok már. Meg is hatódtam! Igyekszünk visszaadni valamit ebből a sok jóból. Ma mintegy összefoglalóként megmutatom min dolgoztunk a nyáron, majd szépen sorban mindegyikről írok részletesen. Ha van kedvenc jelezzétek, mert azt veszem előre.

Fürdő felújítás:
Nem volt kedvünk bontani, burkolni, viszont a fürdővel valamit kellett kezdeni. Egy ideje szemezgettem a csempe festéssel. Komoly utánajárás előzte meg a munkát, és okos tanácsokat követve átfestettük a járólapot. Majd a falakat. Ez, az összesen másfél napot igénylő munka hihetetlen változást hozott. Azóta is imádjuk! Nagy félelmem volt, hogy a járólap fogja-e bírni a strapát. Az eltelt 1 hónap azt igazolta, hogy nagyon jól működik a dolog!

Innen indultunk

Másfél nap munka, kb 15 ezer Ft költség, /szekrénnyel együtt/ és ez lett belőle:



Mosdószekrény:
Maradék bútorlapból készült, nem igényel különösen nagy kézügyességet. A régi mosdó megmaradt, azt nem cseréltünk. Szeretem, mert el tudom rejteni mögé a sok "ne szem előtt legyen" dolgot, mint például a felmosóvödröt.



Előszobafal:
Állandó probléma volt nálunk, hogy drága gyermekeim az iskolából hazatérve csak levágták a cuccaikat éppen oda, ahova eszükbe jutott. Ezt próbáltam megregulázni idén.
Pár léc, kevés táblafesték, fél nap munka.  Azóta a táskák és tornazsákok a helyükön lógnak.
Bár lehet, hogy még csak az újdonság varázsa?


Régi szekrény felújítás:
Ezt a darabot 15 ezer Ft-ért vettük a vaterán. Nem volt rossz állapotban, csak festést igényelt.
Most az előszoba dísze:


Régi ajtóüvegek kicserélése:
Parasztházunkban az ajtókban régi, nagyon vékony üvegek voltak. A srácok pedig szaladgálnak-futkároznak, ajtót csapkodnak. Veszélyessé nyilvánítottuk az üvegeket, ezért kiszedtük. Helyükbe vékony farostlemezre tapétát ragsztottam, és kész is vannak az új ajtóink.


Torta? Persze az is lesz!
Tegnap kérdezte valaki, hogy receptek lesznek-e? Persze, ezt a vonalat is visszük tovább. Bár nyáron nem sütöttem sokat, azért akadt ez-az. Például itt ez a rém egyszerű torta, ami lányom szülinapjára készült.
Vaníliás tészta, citromos főzött krémmel. A tetejére rápakoltam egy csomó cukrot, csokit.
A gyerekek nagyon bírták!


Most Ti jöttök, írjatok! Mivel kezdjünk?

Julie&Julia

8 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Engem a fürdőfelújítás érdekelne, elsősorban a festék típusa...:)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos dolgokat csináltatok, nagyon tetszik mind!

    VálaszTörlés
  3. Fürdő, fürdő, fürdő! De az összes szuper!!!!

    VálaszTörlés
  4. A fürdő győzött minden fórumon. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett minden! Engem minden érdekel, de a fürdő festése nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy visszajöttetek! Már nagyon vártalak!
    Bármiről is írtok, szívesen olvasom :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...