2012. június 26., kedd

Néha lent máskor fent, avagy minden felhő mögött süt a nap

Az elmúlt 2-3 hétben volt sok-sok aggódni valóm.....hol magamért, hol anyukámért .
Szép lassan minden megoldódott és mindennek jó kimenetele lett...:-)

Tegnap szép napunk volt , kisebbik gyermekemhez utaztam a velencei edző táborba ahol 3 órás kőkemény vizsga keretében sikeres kyokushin karate öv vizsgát tett. Nem részletezném milyen fokozat és milyen színű övet kap mert NEM ez a lényeg!! Az az út a fontos amit immáron majdnem 2 éve bejár , ahol folyamatosan önmagát formálja , magával harcol , a finom lelkével hadakozik mert ha tetszik ha nem itt harcolnia kell....Nem könnyű neki és nekem sem. Még mindig minden vizsgán, versenyen a gyomromban egy kis gombóccal nézem  őt végig. Még nekem is van mit alakulnom....

De jó úton halad és nagyon büszke vagyok rá!!!!



Az időjárás nagyon kegyes volt hozzájuk mert tegnap egész nap esett az eső és jócskán le is hűlt a levegő . A vizsga egy iskola torna termében volt ahol az ajtókat becsukták és egy darab ablak sem volt nyitva:-(

Ja és csodaszép naplementében indultam hazafelé........szóval volt minek örülnöm:-)

Ma délután érkezik haza és valami finom ebédet kellene főznöm...


Julie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...