2013. február 9., szombat

Farsangi osztálytorta

Kedvencem lett ez a torta, valamiért belopta magát a szívembe. Vagy csak azért, mert láttam mennyire örültek neki a srácok.
Farsang volt középső fiam iskolájában. A tanítónéni megkérdezte tőlem, hogy esetleg belefér-e az időmbe, hogy süssek egy osztálytortát, vagy rendeljen?
Azt persze nem hagyhattam, hogy rendeljen, na nemár! Szívesen sütöttem. Csokitorta, a tészta receptjét itt megtaláljátok. A krém is csokis volt, ígérem ezt is leírom nemsokára egy külön bejegyzésben.
A bevonat fondant, amivel szeretek dolgozni nagyon. Erről is írtam már egy külön bejegyzést, ide kattintsatok, és olvashatjátok is.


Mikor készen lett éreztem, hogy valami még hiányzik, így került rá a zászló. Ez ugye nem volt előre betervezve, és nem is volt itthon pálcikám. Tányéralátétből húztunk ki egy pálcát, az lett a zászló tartója.



Jövő héten pedig kezdjük az általatok küldött receptek bemutatását!!!

Julia

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...