2013. május 2., csütörtök

Kicsinek, közepesnek, nagynak is ....

Ez most nem sütős, nem főzős, nem felújítós bejegyzés lesz.....programot, illetve kirándulóhelyet ajánlok.
Hogy miért? Mert ma itt voltunk a családdal és iszonyú jól éreztük magunkat. Hazafelé azon gondolkodtam, hogy ezt másnak is látnia kell aki ezidáig még nem is hallott róla, nem járt ott. Tudatnom kell veletek, milyen szuper helyre kavarodtunk és úgy szeretném ha ti is látnátok!

Reggel még nem tudtam /tudtuk/ hogy mit csináljunk. Drága férjem, gyermekeim édesapja, életem értelme tegnap este barátozott - cimborázott és  "nemtudomhanyadszor" fakasztotta meg a tejem :-)))
Szóval valamikor délelőtt hazaérkezett, majd el is vonult kipihenni magát, hogy a délutánt kicsattanó erőben és boldogságban velünk töltse. A programválasztás az én feladatom lett.
Ám előtte a kertben a középső gyerkőccel májusfát díszítettünk, csak hogy legyen....

Google barátom segített....így akadtam rá :
 http://osmaradvanyok.hu/index.php?p=hu_home
Majálisokat felsoroló helyszínek között ajánlották.
Nógrád megyében Ipolytarnócon található ez a természetvédelmi terület rengeteg látnivalóval gyönyörű helyen! Lenyűgöző tájakon suhantunk a cél felé. Életemben még sosem jártam ezen a vidéken. Elvarázsolt a fekvése, szépsége.

Ismeritek azt az érzést, mikor olyan utakon, tájakon mentek egy cél felé ahová alig megy autó rajtatok kívül? Viszont mikor megérkeztek a parkolóba akkor azt látjátok, hogy rengeteg autó, csomó ember mindenfelé, és elvileg egy úton jöttünk, de hogy kerültek ide??? Ahová azt gondoltuk, hogy a madár sem jár.....

                 

Idegenvezetővel lehet végigmenni a kijelölt ösvényen amely kb 1 órát vesz igénybe. Nagyon részletesen és érdekesen mesélt a 8-20 millió éves ős maradványokról. Középső gyermekem szerint élete egyik legjobb programja volt. A nagyocskám nem jött velünk inkább nagyizott-papizott de a kis csecsemőnk is láthatóan élvezte a maga módján: végigcsuklotta és teli szájjal vigyorgott. :-)))
Apropó, babakocsival is végig lehetett járni .....
Hatalmas játszótér, étterem is van a területen. Az idegenvezető hölgy elmondása szerint május-júniusban rengeteg iskolás, ovis látogatójuk van. Nem rossz osztálykirándulási tipp....

 
 
 

A végén volt egy extra újdonságnak számító 4D-s mozi is, én ezt kihagytam de a férjem és a középsőm nagyon élvezték.
Sajnos a helyi kézműves vásár kereskedői éppen akkor pakolták el portékáikat mikor mentünk feléjük, de sikerült még szürkemarha tejéből készült sajtot vennem, valamint kökény szörpöt és lekvárt.
Ők a környéken élnek és saját termékeiket hozták ki.
Remélem sikerült kedvet csinálnom hozzá, hogy ellátogassatok. /ha eddig még nem.../
Ti voltatok már ?

Szeretettel:
Julie

1 megjegyzés:

  1. Még valamikor az általános iskolában voltunk ott kirándulni, nagyon élveztem :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...